lunes, 1 de abril de 2013

Ja tinc blog de cuina!!!


Desprès de molt de temps d'anar penjant receptes al meu perfil de Facebook, i rebre comentaris positius i suggeriments per fer un blog, he acabat fent cas a l'aclamació popular i m'he decidit a fer-lo.
La majoria no son receptes pròpies, sinó extretes de llibres o algú que me les ha explicat, per tant no estic fent res de nou, no invento res. Potser si que alguna és creació pròpia, però que de ben segur que algú l'haurà fet abans que jo.
No cal dir que cadascun pot fer el plat com vulgui, jo tan sols mostro com els faig jo, i si us agraden així, doncs millor!!!
També trobareu que no poso quantitats, i és que ho faig a ull. A més, com cadascun menja el que vol i diferent, això de posar que és per 4 o 6 persones no serveix de gaire... 
La diferència entre el que he fet al Facebook i aquí, és que les receptes aniran acompanyades de fotografies una mica més treballades, i no fetes amb el mòbil com era fins ara. Tampoc seran cap obra d'art, però volia combinar en un mateix lloc dues coses que m'agraden: la fotografia i la gastronomia.
Espero que ho gaudiu!!

Manel




Totes les fotografies d'aquests blog estan protegides per drets d'autor. No es podran utilitzar si no és amb autorització expressa i per escrit per part meva.

1 comentario:

  1. M'alegre molt que finalment et decidires a crear el blog. Un beset

    ResponderEliminar